Η Κωνσταντίνα Ανδρίτσου, γεννήθηκε στην Αθήνα το 2007. Τιμήθηκε από το Πνευματικό Κέντρο Πειραιώς «Ο Φίλων» τον Φεβρουάριο του 2019 με Α’ Βραβείο για την συμμετοχή της στον διαγωνισμό Κιθάρας.

Ξεκίνησε κιθάρα από πολύ νωρίς, σε ηλικία 4 ετών καθοδηγούμενη από τον πατέρα της, επίσης κιθαριστή και καθηγητή της κιθάρας. Στα έξη της έδωσε τις πρώτες (Κατατακτήριες) εξετάσεις με υποτροφία από το Εθνικό Ωδείο Ηλιούπολης, όπου με καθηγητή τον Βαγγέλη Μπουντούνη συνεχίζει τις σπουδές της. Σε ηλικία 12 ετών πήρε το πτυχίο της κιθάρας κερδίζοντας το «Δικαίωμα Δεξιοτεχνίας» και το «Βραβείο Εξαιρετικής Απόδοσης Μανώλη Καλομοίρη», μια διάκριση, που απονέμεται για πρώτη φορά σε πτυχίο, από το Εθνικό Ωδείο. Το Debuto της το έκανε στις 20 Νοεμβρίου 2014, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σε μια συναυλία με τίτλο «Ένα Τραγούδι για τον Μάνο».  Η ερμηνεία της αυτή αναρτήθηκε στο YouTube και μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει τις 18.000.000 επισκέψεις. Τον Μάρτιο του 2019  έδωσε το πρώτο της ρεσιτάλ, στην ‘Αίθουσα Τέχνης’ του Ωδείου Ραζή.

Συμμετείχε παίζοντας την 1η κιθάρα, σε όλες τις μεγάλες συναυλίες των «Κιθαριστών» του Βαγγέλη Μπουντούνη και της Μάρως Ραζή.

  • Οκτώβριος 2015: Δύο συναυλίες στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τίτλο « 200 Κιθάρες για τον Μάνο»
  • Σεπτέμβριος 2016: Συναυλία στο Ηρώδειο με τίτλο «100 Κιθάρες για την Ελλάδα»
  • Απρίλιος 2018: Δύο συναυλίες στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τίτλο «Άρωμα Ελλάδας», όπου συμμετείχε η Μαρία Φαραντούρη.

Παρά το νεαρό της ηλικίας της έχει ήδη λάβει μέρος σε διάφορα φεστιβάλ Κιθάρας (Σίφνου, Παρνασσού, Π. Φαλήρου, Ηρακλείου, Aegean Festival) και διαγωνισμούς κιθάρας όπου τιμήθηκε με τα πρώτα βραβεία:

  • Μάρτιος 2015: Α Βραβείο υποτροφιών Εθνικού Ωδείου
  • Ιούλιος 2016: Α Βραβείο στην 2η Κιθαριστική Ακαδημία Παρνασσού
  • Φεβρουάριος 2019: Α Βραβείο 42ου Διαγωνισμού Κιθάρας ¨Ο Φίλων»
  • Ιούλιος 2019: Α Βραβείο 4ο Φεστιβάλ Κιθάρας Ηρακλείου Κρήτης

Ο Διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών Μίλτος Λογιάδης, όταν άκουσε την Κωνσταντίνα για πρώτη φορά, σαν μέλος της επιτροπής στα Πτυχία του Εθνικού Ωδείου), είπε για γι’ αυτήν πως πρόκειται για τον «νέο Καβάκο».